Whatsapp Grup Tanıtım Scripti - Ramazan Kara - Kişisel Blog

Yeni

30 Kasım 2018 Cuma

Whatsapp Grup Tanıtım Scripti


Whatsapp Grup Tanıtım Scripti Hakkında

Sosyal ağ fikrini farklı bir boyuta taşımayı başaran kaliteli ve sıra dışı bir script olan Whatsapp Grup Tanıtım Scriptini sizlere sunuyorum. Gayet sade, hızlı ve anlaşılır ara yüzüyle bütün yaş kitlesine hitap edecek, whatsapp renkleriyle uyumlu hazırlanmış farklı bir kanaat projesi. Proje github üzerinden bedava paylaşılmakta, bende sizlerle paylaşmak istedim hepinize iyi çalışmalar...

Script Özellikleri


  • Tüm cihazlarla uyumlu reponsive dizayn
  • 3 Farklı Dil Desteği (TR, EN, DE)
  • Reklam alanlarını yönetebilme.
  • Üye ve Yönetici Paneli
  • Grup diline göre listeleme
  • İsteğe bağlı onay sistemi
  • Grup bilgileri ekleme
  • Sınırsız kategori oluşturabilme
  • Whatsapp grubunu otomatik olarak takip edebilme (üye sayısı)

Scriptin Kurulumu


  1. İndirdiğiniz dosyaları rardan çıkartıp sunucunuza gönderin.
  2. İşlem tamamlandıktan sonra veritabanınızı oluşturun ve ana dizinde bulunan "whatsapp.sql" dosyasını içe aktarın.
  3. Daha sonra "Panel" klasöründe bulunan "baglan.php" dosyasını oluşturduğunuz veritabanı bilgileriyle düzenleyin.
  4. Script kullanıma hazırdır, sağ üstten giriş yapabilirsiniz.


  • Demo yönetici bilgileri: demoadmin - 123456

Scripti İndirmek İçin TIKLA | Demo: Pasif



Takıldığınız bir konu olursa yorumlarda belirtin 1 saat içerisinde dönüş yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder